Eső fellépés a Frankhegyen

A lenti zenék a 2002-es Frankhegyen játszottam le a techno-ra, tűz körül táncoló fiataloknak (őszi hideg volt). A koncerthez filmet vetítettünk. Az egészet The Corporation néven (Szenteleki Gábor, Mátrai Erik, .page. meg én).
A koncert úgy kezdődött, hogy kölcsön laptopon .page. elkezdte nyomni "hitgyüli-remix" teknóit (vad és gyors ütemekre Németh Sándor vakkantgat: "Ez már nem hagyományos alkoholizmus. Úgy tűnik minden alkoholista sátánista"), ami a masszív techno alapok miatt még gondolom csak-csak elment volnak nekik, de sajnos a laptop elkezdett akadozni, amire a közönség egy emberként horkant fel (lincshangulat), majd nagy anyázás közepette lelépett a helyszínről. Mivel én is ugyan azon a laptopon készültem játszani, ugyanúgy meg voltam lőve. Szerencsére volt nálam egy cd a lejátszandó zenékből, amit gyorsan benyomtam egy ottani lejátszóba, majd kerítettem egy hozzáértőt, hogy keverje fel (azt se tudtam hogy működik egy keverő). Kb egy órán át szóltak a nótáim a táncparkett közepén lobogó tűznek, meg a dj púlt mögött szunyókáló Prell-nek (Márton Peti, aki utólag azt mondta nagyon szép zenéket játszottam akkor este:). Aztán a legnehezebb hangtani résznél -amikor csak sivítás és sípolás szólt és nem halkan- lett egy rajongónk: észrevettük, hogy folyamatos bólogatással bújja a hangfalat közvetlen közelről egy zavaros tekintetű leány. Azt az abszurd pillanatot nehéz elfelejteni: szól ez a hang, ott van ez a csaj, a háttérben jön fel a nap, Erik veszi kamerával az egészet, Kozma Péter (a buli házigazdája) pedig épp arra sétált.
Néhány nappal később találkoztam Péterrel. A Ráday utcán ültünk le egy padra és beszélgettünk Berlinről, trendekről stb. Majd kitért rá, hogy mivel nem igazán az elképzeléseinek megfelelően alakult a fellépésünk (nem illett bele a helyszín zenei vonulatába, meghát valljuk be, elzavartuk az embereket) ezért nem szeretne nekünk gázsit fizetni. Viszont dicsérte a kompromisszummentes hozzáállásunkat és a vetített filmet, különösen a benne látható "mi szóltunk" feliratot. Azt mondta ez nagy hatással volt rá. Örültem neki, de azért rábeszéltem a gázsira, amit végül kissé vonakodva, de odaadott :)

A vakondok támadnak
Buzz Generator-ban készült track, az első megírt zenéim közül való. Infantilis.

RSSS (Random Speculated Systems)
A magyar Porousher-t hallgatva kattantam rá a magasan tartott színuszokra. A fenti zene részben ennek jegyében született, részben pedig a meglepetés és az őrületközeli hangulatok iránti mániákus vonzódásomból fakadt. 3 különböző trekk összefésüléséből jött létre. Az első fülszúrós űrcucc, a második a "gombalinda" névre hallgat, majd egy paragép lép működésbe és szív át magán minden egyebet. Ennek munkaneve utólagosan: "tortúra".


Cím nélküli, zöld színű
Szintén meglepetészene. Elaltat aztán felriaszt, aztán megin elaltat, aztán már idegesít, de aztán megint elaltat. (nekem ez a zene zöld) Szekvenszer nélkül, wave editorban készült, különböző minták egymás után sorolásával és effektezésével.

Magas Attask
Buzzban készült, ingerküszöb kitolására remekül alkalmazható kiképző jellegű utazást nyújt. Csak erős idegzetűeknek! :)

Turbina szerű
Az idegek további húzása.

Videalh2 - földeléssel
Egymással nem feltétlen szinkronban lévő, kidolgozott történetek egyidejű jelenléte. "Izomfonatos" kalandfilm, melyben valakinek annyi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése